ntent-Type" content="text/html; charset=utf-8"> لطفا جواب بدين!!!!

لطفا جواب بدين!!!!



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت11:28---6 شهريور 1393
برای من لحظه تلخیست


آنگاه که تو هنوز به این باور نرسیده ای که یک نفر در این دنیا دیوانه وار دوستت دارد

این منم که دیوانه وار در حسرت روزهای شیرین در کنار تو بودن نشسته ام،


و تو هنوز لا به لای کتابها به دنبال معنای عشق میگردی.

بیا تا برایت معنا کنم عشق را . . .

عشق یعنی تو.


عشق یعنی تو که در قلبم غوغا کرده ای.


عشق یعنی انتـــــــظـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــار،


انتظاری که برای رسیدن به تو میکشم ، تا رویاهایم تبدیل به حقیقتی شوند که

مدتهاست در پی آن هستم.


شاید باور این حقیقت برایت سخت باشد که مدتها به عشق تو منتظر بمانم ،


نگاه به چشمان غریبه ای دیگر نکنم ،


دستان غریبه دیگری را نفشارم


و تنها به عشق لحظه رسیدن به تو زندگی کنم.


نه !

فکر نکنم که باور کنی ،


آنچه که از نگاه این زمانه ی بی وفا پیداست تنها به این می اندیشی که مرا از دست بدهی.


نه عزیزم ، من تنها برای تو هستم ، به عشق تو می مانم و به امیدت زنده ام.


شاید باور این عشق برایت سخت باشد، اما باور کن که من عاشقترینم.
پاسخ:واي مهران واي بازم تورمان نوشتي نظرت چيه وب بزني هان؟


مهران
ساعت21:56---30 مرداد 1393
بهت نمیگم که دوست دارم ولی قسم میخورم

بهت نمیگم ولی هرچی که بخای بهت میدم چون همه چیزم تویی

نمیخام خابتو ببینم چون تو خوش تراز خوابی

اگه یه روز چشمات پرازاشک شد و دنبال یه شونه میگشتی گریه کنی

صدام کن بهت قول نمیدم ارامت کنم اماپا ب پات گریه میکنم

اگه دنبال مجسمه سکوت میگشتی صدام کن قول میدم سکوت کنم

اگه دنبال خرابه میگشتی تانفرتتو توش خالی کنی صدام کن چون قلبم تنهاست

اگه یه روزی خاستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما به پات میشینم تا برگردی

اگه یه روزی خاستی بمیری قول نمیدم جلوتوبگیرم امااینو بدون من قبل تو میمیرم


مهران
ساعت21:22---30 مرداد 1393
شب تولدم همه گفتن آرزو بکن شعمتو فوت کن....

چشمام بستم آرزو کردم و شمع فوت کردم...

مامانم گفت من میدونم چی آرزو کردی...پول...

خواهرم گفت ماشین...

دوستام گفتن ی عشق پولدار و خوب ...

من به همشون نگاه کردم و خندیدم ...تو دلم گفتم...

آرزو کردم شمع تولد سال دیگه ام رو سنگ قبرم روشن کنید و جای من باد شمع خاموش کنه....

به سلامتی اون شب...


مهران
ساعت21:07---29 مرداد 1393
ایشا الله که صد سال زنده باشی اولین خاطره ای که تو رو بیادم میاره اهنگ از بوسه تا عشق هستش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 20:35 ] [ ❦ღ❈Mahak❈ღ❦ ]
[ ]