ntent-Type" content="text/html; charset=utf-8"> ::خواب ناز::

::خواب ناز::


یه شب که توی خواب بودم 

از این عالم جدا بودم  

به فکر عشقی نبودم

راحت بودم رها بودم    

تو اومدی تو زندگیم  

گفتی می خوام با تو باشم

گفتی می خوام کنار تو  

از آدما جدا باشم   

گفتم نمی تونه دلم

گفتی منم مثل توام    

از آدما خسته شدم  

دنبال راه چاره ام

 گفتی که چاره ام تویی   

مرحم زخم من تویی      

می دونستم می دونستم که توام مثل همه ی آدما قلبمو تنها می ذاری

شایدم مثل همه غم روی غم هام بذاری
 
ولی بازم نمی دونم نمی دونم که چی شد که شدی عزیز من

تا به خودم اومدم دیدم برات می میرم

حالا که عاشقت شدم پشتمو خالی می کنی؟

حالا که دیوونتم تنهام می ذاری؟

حالا که زندگیمی تنهام می ذاری؟

مگه نامسلمونی؟ خدا نداری؟

یه کمی که فکر کنی می بینی جزمن نداری

اگه به زور روزگار از زندگیت می رم کنار  

میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار
 
تو گریه های زاروزار سپردمت به روزگار  

این از خودم گذشتنو پای خاطر خواهیم بذار



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت19:22---5 شهريور 1393
اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار
پاسخ:


محمد
ساعت22:45---4 شهريور 1393
آهنگشو دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ] [ 20:22 ] [ ❦ღ❈Mahak❈ღ❦ ]
[ ]